Інформатика 3 клас
Урок 37
Узагальнення знань, повторення вивченого.
Виконати завдання на повторення:
1. Безпека в інтернеті.
2. Поведінка в інтернеті.
Виконати завдання на повторення:
1. Безпека в інтернеті.
2. Поведінка в інтернеті.
3. Комп'ютери та інші пристрої.
4. Пошук даних в інтернеті.
5. Завантаження даних з інтернету. Авторське право.
4. Пошук даних в інтернеті.
5. Завантаження даних з інтернету. Авторське право.
Урок 36
Узагальнення і систематизація знань
1. Перевірити виконання завдань у зошиті, допрацювати пропуски.
1. Перевірити виконання завдань у зошиті, допрацювати пропуски.
2. Відпочинь з фізкультхвилинкою.
3. Виконуємо завдання на повторення.
Перейди за посиланням ХУДОЖНИК та виконай завдання.
За необхідності скористайся відеоінструкцією.
За необхідності скористайся відеоінструкцією.
Урок 35
Цикли з умовами "Якщо/інакше"
1. Опрацювати с. 144 у підручнику.
2. Опрацювати презентацію за посиланням Умова.
3. Фізкультхвилинка.
4. Виконай завдання в зошиті с. 56.
5. Виконати практичне завдання "Відгадай загадку"
Завдання. Створити проект, у якому виконавець буде загадувати загадки і перевіряти відповідь.
Для виконання проекту:
1. Оберіть довільну сцену
2. Оберіть довільного виконавця
3. Додайте виконавцю 3 образи:
Основний – загадує загадки
Образ 2 – з’являється, коли відповідь правильна і повідомляє про це
Образ 3 – з’являється, коли відповідь неправильна і повідомляє про це
4. Створіть скрипт на 5 загадок
5. Перевірте дію проекта
Завдання для самостійної роботи:
Виконати завдання 18-20 Лабіринту
Відео на допомогу Студія-коду. Для перекладу увімкніть титри.
Урок 34
Цикли з умовами "Повторювати до.."
1. Опрацювати с. 136.
2. Опрацювати презентацію.
3. Виконай завдання в зошиті с. 57. Перевір себе.
5. Виконай завдання Павук.
Розробити проект у якому виконавець павук починає рухатися і плести паутину доки не натиснути кнопку миші. Для цього намалюй 2 образи павука та задай скрипт за зразком:
Рекомендоване завдання:
Виконай завдання 10-17 Лабіринту.
Відео на допомогу Студія коду. Цикли. Для перекладу увімкни титри.
Виконай завдання 10-17 Лабіринту.
Відео на допомогу Студія коду. Цикли. Для перекладу увімкни титри.
Урок 33
Програмування циклічних алгоритмів
23 квітня 2025
1. Опрацювати с.128 у підручнику.
2. Опрацювати відео за посиланням Відео.
3. Виконати завдання в зошиті с. 56. Перевір виконання Зошит.
2. Опрацювати відео за посиланням Відео.
3. Виконати завдання в зошиті с. 56. Перевір виконання Зошит.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконати практичне завдання М'ячі в середовищі Scratch
5. Виконати практичне завдання М'ячі в середовищі Scratch
Створити проект у якому м'ячі без зупинки рухаються згори до низу по сцені, змінюючи колір. Для створення проекту застосуй наведені нижче команди.
Домашнє завдання, для тих, хто хоче більше знати:
Виконай завдання 6-9 Лабіринту
Відео на допомогу Студія коду. Цикли. Для перекладу увімкни титри.
Урок 28
9 квітня 2025
Середовище програмування
1. Опрацюй с. 112 у підручнику.
2. Виконай вправу за посиланням Що вміють робити роботи?
3. Виконати завдання в зошиті с. 53-54 Перевірка
4. Фізкультхвилинка
5. Виконай п'ять завдань Лабіринту при необхідності скористайся відеоінструкцією.
4. Фізкультхвилинка
5. Виконай п'ять завдань Лабіринту при необхідності скористайся відеоінструкцією.
Урок 27
2 квітня 2025
Логічні операції
1. Опрацювати с. 92 у підручнику.
2. Опрацювати презентацію.
2. Опрацювати презентацію.
3. Виконати завдання в зошиті с. 48.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконай завдання на закріплення за посиланням.
Логічні операції
Логічні вирази
Тренуємо увагу
Логічні операції
Логічні вирази
Тренуємо увагу
Урок 26
19 березня 2025
Циклічні алгоритми
1. Опрацювати с. 76.
2. Опрацювати презентацію.
3. Виконати завдання в зошиті с. 51-52.
5. Виконати практичне завдання в середовищі Скретч-онлайн.
Завдання: Створити проект у якому виконавець здійснює стрибки вгору-вниз. Виконавця та сцену оберіть самостійно. Додайте виконавцю 2 образи для імітації руху. Створіть скрипт за зразком.
Урок 25
12 березня 2025
Середовище програмування для дітей.
1. Опрацювати презентацію
1. Опрацювати презентацію
3. Перейти в середовище Scratch online та виконати практичне завдання (18-19 слайд)
Урок 24
5 березня 2025
Алгоритми. Лінійні і розгалужені алгоритми.
1. Опрацювати презентацію Алгоритми
2. Виконати завдання в зошиті с. 49-50
4. Виконати завдання:
Немає коментарів:
Дописати коментар