Інформатика 4 клас
Урок 34
Розв'язок задач у середовищі програмування
1. Виконати вправи на повторення за посиланнями.
https://learningapps.org/1885256
https://learningapps.org/1147570
https://learningapps.org/1885256
https://learningapps.org/1147570
https://learningapps.org/2760819
2. Виконати завдання за посиланням.
2. Виконати завдання за посиланням.
Завдання складається з 15 етапів. Після виконання останнього завдання з'явиться рядок для введення прізвища та імені і ви отримаєте сертифікат.
Урок 33
Scratch. Вправи на повторення.
Створення проекту "Яблуня".
1. Обрати сцену.
2. Намалювати яблуню за нижче поданим зразком та вказівник.
3. Скласти скретч-проект, у якому на екран виводиться назва частин дерева, якщо до них торкається вказівник.
1. Обрати сцену.
2. Намалювати яблуню за нижче поданим зразком та вказівник.
3. Скласти скретч-проект, у якому на екран виводиться назва частин дерева, якщо до них торкається вказівник.
Урок 32
Створення програм з вкладеним розгалуженням
1. Виконати практичне завдання.
Скрипт для краба
Скрипт для риби
Урок 31
Виконуємо завдання на повторення
Розповідаємо Scratch-казку
У зачарованому лісі жив злий дракон, який постійно дмухав вогнем. Кожний казковий герой, який заходив до лісу, дуже його лякався. Одного разу до казкового лісу завітав добрий чаклун. Він побачив дракона, сказав чарівні слова "Крекс-пекс-фекс" і дракон назавжди зник із цього лісу.
Програмування цієї історії розпочнемо зі встановлення фону сцени.
Складемо скрипти для кожного з героїв відповідно до зразка.
Насолоджуємося переглядом!
Урок 30
Програмування блоками функцій
1. Опрацювати с. 167-172. Усно дати відповіді на запитання 1 с. 172
2. Виконати завдання в зошиті с. 59-60.
3. Перевірити виконання завдання ЗОШИТ
4. Виконати практичне завдання у середовищі Scratch.
2. Виконати завдання в зошиті с. 59-60.
3. Перевірити виконання завдання ЗОШИТ
4. Виконати практичне завдання у середовищі Scratch.
Завдання. Скласти програму для виконавця, який намалює задану з клавіатури кількість квадратів зі стороною 20. Відстань між квадратами 20. Для малювання одного квадрату застосуйте власний блок.
5. Домашнє завдання.
Відкрийте курс "Крижане серце". Виконайте завдання 14-20 рівнів. Отримайте та надішліть сертифікат.
Відео на допомогу КУРС
Відкрийте курс "Крижане серце". Виконайте завдання 14-20 рівнів. Отримайте та надішліть сертифікат.
Відео на допомогу КУРС
Урок 27
Програмування лінійних алгоритмів
1. Опрацювати с. 150-161. Усно дати відповіді на питання 2, 3 с. 161
2. Виконати завдання в зошиті с. 55-56.
3. Перевірити виконання завдання ЗОШИТ
5. Виконати завдання в Scratch:
1. Завантажити середовище Scratch online.
2. Обрати виконавця.
3. Обрати сцену.
4. Скласти скрипт для виконавця так, щоб при натисканні кнопок вгору, вниз, вправо, вліво виконавець рухався у відповідному напрямку.
Зразок скрипта:
Урок 26
31 березня 2025
Середовище і мови програмування
1. Опрацювати презентацію.
2. Опрацювати с. 151-156.
3. Виконати завдання в зошиті с. 54.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконати практичне завдання Крижане серце (1-3 кроки).
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконати практичне завдання Крижане серце (1-3 кроки).
Урок 25
17 березня 2025
Види алгоритмів
1. Опрацювати презентацію.
2. Опрацювати с. 143-147
3. Виконати завдання в зошиті на с. 52-53
5. Виконати вправи на закріплення.
Урок 25
10 березня 2025
Логічні операції та закономірності
1. Опрацювати с. 135-140 та презентацію
2. Виконати завдання в зошиті с. 50-51 Перевірка
4. Виконати вправи на закріплення
Урок 24
3 березня 2025
Об'єкти та множини
1. Опрацювати Презентацію до уроку.
2. Опрацювати с. 131-133 у підручнику.
2. Опрацювати с. 131-133 у підручнику.
3. Виконати завдання в зошиті с. 48-49
4. Виконати Фізкультхвилинку
4. Виконати Фізкультхвилинку
5. Виконати практичне завдання:
Створити таблицю за зразком та заповнити даними.
Створити таблицю за зразком та заповнити даними.
Немає коментарів:
Дописати коментар