Дистанційне навчання
01.11.2021
Я досліджую світ
Тема: Україна - європейська держава.
Привіт, досліднику!
Цього тижня ми будемо досліджувати нашу країну - Україну. Поговоримо про її державний устрій, пригадаємо історію та навіть відправимось у подорож до справжніх чудес України.
Тож, не гай часу скоріше опрацьовуй матеріали уроку.
Не забудь надіслати фото відповідей на запитання уроку! До зустрічі!
Математика
Тема:Складаємо рівняння за текстом простої задачі
Складаємо рівняння за текстом простої задачі
Підготуй для уроку:Підручник с. 59-60Зошит з друкованою основоюРобочий зошит с. 21РучкуОлівець
Сьогодні ми продовжуємо вчитися розв’язувати рівняння і способом добору, і з застосуванням правил знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Сподіваюсь, що ви вже зрозуміли, з якою метою ми вчили і тренувалися застосувати правила знаходження невідомого компонента протягом двох попередніх років.
За допомогою рівняння зручно розв’язувати деякі види простих задач. Саме цим ми і будемо займатися сьогодні на уроці, тому прошу бути уважними до себе — помічати свої успіхи і проблеми. Якщо щось не вдається, необхідно зосередитись на подоланні труднощів.
Бажаю всім успішної роботи.
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Розгляньте малюнок. Яка фігура розташована ліворуч? Так, це піраміда.- Які предмети навколишнього середовища мають таку форму? [Пакет кефіру, коробочка для тістечка, дах будинку тощо.]
- Які фігури розташовані праворуч піраміди?
Що ви знаєте про трикутник?
Піраміда обмежена з усіх боків трикутниками. Ці трикутники є гранями піраміди. Три великих трикутники — це бічні грані, а маленький трикутник — основа піраміди. Відрізок, за яким сполучаються дві грані, є ребром.
Пригадай та дай відповіді на запитання.
Назвіть арифметичні дії першого ступеня; другого ступеня. У якому порядку слід виконувати дії у виразі, якщо він містить дії різних ступенів і дужки? - Як називають числа при додаванні; відніманні; множенні; діленні? - Чи може значення суми (добутку) дорівнювати одному з доданків (множників)? Чи може значення суми (добутку) дорівнювати нулю? Чи може значення різниці (частки) дорівнювати зменшуваному (діленому)? - Чи може значення різниці (частки) дорівнювати нулю? Чи може значення частки дорівнювати 1? У якому випадку? Наведіть приклади. - Як знайти невідомий доданок (множник)? - Як знайти невідоме зменшуване (ділене)? - Як знайти невідомий від’ємник (дільник)?- Дайте означення рівняння. Наведіть приклади рівнянь. - Що називають розв’язком, або коренем, рівняння? Що означає розв’язати рівняння? - Які способи розв’язування рівнянь ви знаєте? У чому суть способу добору; способу на основі застосування правил знаходження невідомих компонентів арифметичних дій?
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число тавиконай каліграфічну хвилинку.
Завдання 2. Розв’яжи рівняння, застосувавши правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Запиши.
Завдання 3. За текстами задач склади рівняння та розв’яжи їх. Пам'ятай! Невідоме число позначаємо через змінну, наприклад x;Якщо в умові задачі x зменшили в 4 рази — маємо x: 4,
й одержали 8. Маємо рівняння: x: 4 = 8. Розв’язуємо його.Спробуй скласти рівняння для наступних простих задач.Завдання 4. Розв’яжи задачу, склавши рівняння. Скористайся підказками.
Підведи підсумок!
Домашнє завдання:
Розгляньте малюнок.
Яка фігура розташована ліворуч?
Так, це піраміда.
- Які предмети навколишнього середовища мають таку форму?
[Пакет кефіру, коробочка для тістечка, дах будинку тощо.]
- Які фігури розташовані праворуч піраміди?
Що ви знаєте про трикутник?
Піраміда обмежена з усіх боків трикутниками. Ці трикутники є гранями піраміди. Три великих трикутники — це бічні грані, а маленький трикутник — основа піраміди. Відрізок, за яким сполучаються дві грані, є ребром.
Пригадай та дай відповіді на запитання.
Назвіть арифметичні дії першого ступеня; другого ступеня.
У якому порядку слід виконувати дії у виразі, якщо він містить дії різних ступенів і дужки?
- Як називають числа при додаванні; відніманні; множенні; діленні?
- Чи може значення суми (добутку) дорівнювати одному з доданків (множників)?
Чи може значення суми (добутку) дорівнювати нулю?
Чи може значення різниці (частки) дорівнювати зменшуваному (діленому)?
- Чи може значення різниці (частки) дорівнювати нулю?
Чи може значення частки дорівнювати 1? У якому випадку? Наведіть приклади.
- Як знайти невідомий доданок (множник)?
- Як знайти невідоме зменшуване (ділене)?
- Як знайти невідомий від’ємник (дільник)?
- Дайте означення рівняння. Наведіть приклади рівнянь.
- Що називають розв’язком, або коренем, рівняння?
Що означає розв’язати рівняння?
- Які способи розв’язування рівнянь ви знаєте?
У чому суть способу добору; способу на основі застосування правил знаходження невідомих компонентів арифметичних дій?
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
Підведи підсумок!
виконай каліграфічну хвилинку.
Завдання 2.
Розв’яжи рівняння, застосувавши правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Запиши.
Завдання 3. За текстами задач склади рівняння та розв’яжи їх.
Пам'ятай! Невідоме число позначаємо через змінну, наприклад x;
Якщо в умові задачі x зменшили в 4 рази — маємо x: 4,
й одержали 8. Маємо рівняння: x: 4 = 8. Розв’язуємо його.
Спробуй скласти рівняння для наступних простих задач.
Завдання 4. Розв’яжи задачу, склавши рівняння. Скористайся підказками.
Підведи підсумок!
Домашнє завдання:
Тема: Слово. Лексичне значення слова.
Підготуй до уроку:
Підручник с. 52-53Зошит з друкованою основою с. 26-28Зошит робочийРучкуПростий олівець
Сьогодня на уроці ми:
Розпочнемо працювати над новим розділом - СЛОВО.Сьогодні ми поговоримо про однозначні і багатозначні слова.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Запиши каліграфічно:
Вивчення нового матеріалу.
Робота з підручником с. 52-53Вправа 1 (усно)
Назви однозначні і багатозначні слова. Як їх розрізнити?
Усно доповни слова в кожну групу. Які це слова – однозначні чи багатозначні?
Запиши сполучення слів у різні стовпчики, розподіляючи їх за значенням
Виконай руханку!
Закріплення знань.
Робота в зошиті з друкованою основою с. 26-27Вправа1 (усно)
Прочитай скоромовку. Про що в ній ідеться?
Вправа 2.Заміни в реченнях тлумачення слів на самі слова (за зразком). З'єднай з відповідними малюнками. Запиши змінені речення.
Вправа 3.Добери слова з довідки, які пояснюють значення поданих слів
Розпочнемо працювати над новим розділом - СЛОВО.
Сьогодні ми поговоримо про однозначні і багатозначні слова.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Запиши каліграфічно:
Вивчення нового матеріалу.
Робота з підручником с. 52-53
Вправа 1 (усно)
Назви однозначні і багатозначні слова. Як їх розрізнити?
Усно доповни слова в кожну групу. Які це слова – однозначні чи багатозначні?
Запиши сполучення слів у різні стовпчики, розподіляючи їх за значенням
Виконай руханку!
Закріплення знань.
Робота в зошиті з друкованою основою с. 26-27
Вправа1 (усно)
Прочитай скоромовку. Про що в ній ідеться?
Вправа 2.
Заміни в реченнях тлумачення слів на самі слова (за зразком). З'єднай з відповідними малюнками. Запиши змінені речення.
Вправа 3.
Добери слова з довідки, які пояснюють значення поданих слів
Дистанційне навчання
30.10.2021
Тема: Авторська казка. Докладний переказ.
Підготуй до уроку:
ПідручникЗошит з друкованою основоюЗошит робочийРучкуПростий олівець
Сьогодня на уроці ми:
Познайомимося з авторською казкою Юрія Ярмиша.Навчимося складати план до казки та докладно її переказувати за ним.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Робота в зошиті:
Запиши каліграфічно та дай відповідь на запитання:
Вивчення нового матеріалу.
Робота з підручником с. 48-49
Прочитайте текст і подумки намалюйте картину в деталях, що ви бачите, які запахи відчуваєте, які звуки чуєте.
Що ти відчуваєш після прочитання тексту? Яка проблема порушується в тексті?
Розкажи про персонажів. Чому трамвай змінився?
Що потрібно тобі, щоб ти міг/могла змінюватися?
Ознайомся, як підготуватися до докладного переказу.
Ознайомся, як працювати з частинами тексту.Запиши у робочий зошит заголовок тексту.Перечитай казку за частинами та склади план переказу.
Перекажи казку своїм рідним, користуючить планом, який ти склав/склала.Поміркуй! Чого навчила тебе ця казка?
Час відпочити! Виконай руханку!
Закріплення знань.
Пригадай, якими буквами на письмі позначається звук [й]?
Виконай вправу 1 на сторінці 24 в зошиті з друкованою основою.Розподіли слова у два вагони. Познач звук [й] за зразком.
Виконай завдання 2 на сторінці 24-25 у зошиті з друкованою основою.
Домашнє завдання:
Познайомимося з авторською казкою Юрія Ярмиша.
Навчимося складати план до казки та докладно її переказувати за ним.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Робота в зошиті:
Запиши каліграфічно та дай відповідь на запитання:
Вивчення нового матеріалу.
Робота з підручником с. 48-49
Прочитайте текст і подумки намалюйте картину в деталях, що ви бачите, які запахи відчуваєте, які звуки чуєте.
Що ти відчуваєш після прочитання тексту?
Яка проблема порушується в тексті?
Розкажи про персонажів. Чому трамвай змінився?
Що потрібно тобі, щоб ти міг/могла змінюватися?
Ознайомся, як підготуватися до докладного переказу.
Ознайомся, як працювати з частинами тексту.
Запиши у робочий зошит заголовок тексту.Перечитай казку за частинами та склади план переказу.
Перекажи казку своїм рідним, користуючить планом, який ти склав/склала.
Поміркуй! Чого навчила тебе ця казка?
Час відпочити!
Виконай руханку!
Закріплення знань.
Пригадай, якими буквами на письмі позначається звук [й]?
Виконай вправу 1 на сторінці 24 в зошиті з друкованою основою.
Розподіли слова у два вагони. Познач звук [й] за зразком.
Виконай завдання 2 на сторінці 24-25 у зошиті з друкованою основою.
Домашнє завдання:
Математика
Тема:Складаємо рівняння за вимогою.
Складаємо рівняння за вимогою.
Підготуй для уроку:Підручник с.122-123Зошит з друкованою основоюРобочий зошитРучкуОлівець
Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися розв’язувати рівняння, а також дізнаємось про метод міркування, який значно полегшить розв’язування обернених задач. До речі, переважно ним користуються дорослі під час розв’язування сюжетних задач.
Якщо ви будете старанними, то зможете сьогодні вдома перевірити знання своїх батьків.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усне обчислення
- Розгляньте малюнок.Яка фігура розташована ліворуч? - Які предмети навколишнього середовища мають таку форму?
[Коробка, кубик льоду, кубик із літерами, пральна машина тощо.]
- Які фігури розташовані праворуч від куба?
- Що ви знаєте про квадрат? Як ви вважаєте, чому поруч розташовані саме ці фігури?
Пригадай та дай відповіді на запитання.
- Дайте означення рівняння. Наведіть приклади рівнянь. - Які способи розв’язування рівнянь ви знаєте? - У чому полягає спосіб добору? - Як слід міркувати, розв’язуючи рівняння на основі застосування правил знаходження невідомого компонента арифметичних дій?- Як знайти невідомий доданок; множник; зменшуване; ділене; від’ємник; дільник?
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число тавиконай каліграфічну хвилинку.
Завдання 2. Розв’яжи рівняння, застосувавши правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Запиши.
Завдання 3. За кожним текстом склади рівняння, позначивши змінною невідомий компонент дії. Розв’яжи рівняння. Усне виконання завдання № 3.
Невідоме число менше за 12 на 9. Це видно зі
схематичного рисунка. Зелений відрізок означає невідоме число. Показуємо пунктиром
його на нижньому відрізку. Богдан його збільшив на 9, приєднуємо відрізок із цифрою 9. Одержаний відрізок, позначений числом 12. Невідоме число менше за 12 на 9,
хоча про це прямо в умові задачі не йдеться. Тож для розв’язання цієї задачі треба спочатку здійснити логічні міркування. Катруся правильно розв’язала задачу.
Для розв’язання Тарасику не потрібно було виконувати логічні міркування. Він
записав рівняння безпосередньо за текстом задачі, позначивши невідоме число через x. Отже, Богдан задумав деяке число x; збільшив його на 9 ( ) x +9 й одержав число 12 ( ) x + = 9 12 . А далі треба розв’язати рівняння і дати відповідь на запитання
задачі. Отже, задачі можна розв’язувати як арифметичними діями, так і шляхом складання рівняння. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, різниці, задачі на
збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі, зручно розв’язувати способом складання рівняння.При розв’язуванні задач способом складання рівняння шукане число позначають
змінною, а потім встановлюють зв’язки шуканого числа з числовими даними задачі
й складають рівняння; розв’язують рівняння; перевірку не виконують.
Підведи підсумок!
Домашнє завдання:
- Розгляньте малюнок.
Яка фігура розташована ліворуч?
- Які предмети навколишнього середовища мають таку форму?
[Коробка, кубик льоду, кубик із літерами, пральна машина тощо.]
- Які фігури розташовані праворуч від куба?
- Що ви знаєте про квадрат? Як ви вважаєте, чому поруч розташовані саме ці фігури?
Пригадай та дай відповіді на запитання.
- Дайте означення рівняння. Наведіть приклади рівнянь.
- Які способи розв’язування рівнянь ви знаєте?
- У чому полягає спосіб добору?
- Як слід міркувати, розв’язуючи рівняння на основі застосування правил знаходження невідомого компонента арифметичних дій?
- Як знайти невідомий доданок; множник; зменшуване; ділене; від’ємник; дільник?
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
Невідоме число менше за 12 на 9. Це видно зі схематичного рисунка. Зелений відрізок означає невідоме число.
Підведи підсумок!
виконай каліграфічну хвилинку.
Завдання 2.
Розв’яжи рівняння, застосувавши правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Запиши.
Завдання 3. За кожним текстом склади рівняння, позначивши змінною невідомий компонент дії. Розв’яжи рівняння.
Усне виконання завдання № 3.
Невідоме число менше за 12 на 9. Це видно зі схематичного рисунка. Зелений відрізок означає невідоме число.
Показуємо пунктиром
його на нижньому відрізку.
Богдан його збільшив на 9, приєднуємо відрізок із цифрою 9.
Одержаний відрізок, позначений числом 12.
Невідоме число менше за 12 на 9,
хоча про це прямо в умові задачі не йдеться. Тож для розв’язання цієї задачі треба спочатку здійснити логічні міркування. Катруся правильно розв’язала задачу.
Для розв’язання Тарасику не потрібно було виконувати логічні міркування.
Він
записав рівняння безпосередньо за текстом задачі, позначивши невідоме число через x.
Отже, Богдан задумав деяке число x; збільшив його на 9 ( ) x +9 й одержав число 12 ( ) x + = 9 12 . А далі треба розв’язати рівняння і дати відповідь на запитання
задачі.
Отже, задачі можна розв’язувати як арифметичними діями, так і шляхом складання рівняння. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, різниці, задачі на
збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі, зручно розв’язувати способом складання рівняння.
При розв’язуванні задач способом складання рівняння шукане число позначають
змінною, а потім встановлюють зв’язки шуканого числа з числовими даними задачі
й складають рівняння; розв’язують рівняння;
перевірку не виконують.
Підведи підсумок!
Домашнє завдання:
Дистанційне навчання
07.05.2021
Математика
Тема:Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3
Підготуй для уроку:
Підручник с.122-123
Зошит
Ручку
Сьогодні ми продовжуємо вивчати таблицю Піфагора. Цікаво, що в тому вигляді, у якому ми вивчаємо таблицю, вона з’явилася лише у VI столітті, коли в Європі почали використовувати арабські цифри. До цього греки користувалися замість цифр буквами алфавіту. Школярі усіх часів та народів вивчали таблицю множення. Отже, одна епоха змінює іншу, а таблиця Піфагора «дивиться на нас» з обкладинки зошита у клітинку.
Отже, і ми продовжуємо опановувати таємниці таблиці Піфагора…
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усне обчислення
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
Склади таблицю множення числа 3.
каліграфічно напиши цифру 5.
Склади таблицю множення числа 3.
Зістав усі вирази. Що в них спільне?
Що змінюється?
На що це впливає?
Як змінюються результати?
Дослідивши таблицю множення числа 3, ви напевно помітили, що з кожним наступним виразом в таблиці другий множник збільшується на 1. А чи змінюється від цього добуток?
На скільки кожний наступний результат більший за попередній?
Попередній результат менший від наступного?
Застосуй свої спостереження та віднови рівності.
Домашнє завдання:
Знайди значення виразів із завдання 8 на с. 123 у підручнику.
Українська мова
Тема: Питальні речення. Вірш. Виразність.
«Дивний звір» (Галина Малик)
Підготуй до уроку:
Підручник
Зошит робочий
Ручку
Сьогодня на уроці ми:
Познайомимося із цікавим віршем Галини Малик.
Будемо його виразно читати.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Прочитайте речення та визначте їх мету висловлювання.(усно)
Робота в зошиті:
Запиши:
7 травня
Дистанційна робота
Виконай каліграфічну хвилинку.
Вивчення нового матеріалу.
Робота з підручником с. 78
Прочитай заголовок тексту.
Зроби передбачення, про що йтиметься в творі?
Поясни свою думку.
Прочитай вірш Галини Малик "Дивний звір"
Дай відповідь на наступні запитання:
Молодці! Ви гарно працювали на уроці, тож давайте підсумуємо.
Продовж речення.
1. Вправляйся у виразному читанні вірша на с. 78 підручника.
2. Сформулюй запитання до вірша, починаючи з поданих слів. Запиши їх в робочий зошит.
Фото всіх виконаних робіт чекаю в особистих повідомленнях.
Дистанційне навчання
06.05.2021
Я досліджую світ
Тема: Досліджуємо краєзнавчий музей.
Привіт, досліднику!
Сьогодні ти дізнаєшся про місце де зберігаються пам'ятки народних майстрів і не тільки...
Тож, не гай часу скоріше опрацьовуй матеріали уроку.
Не забудь надіслати фото своїх робіт! До зустрічі!
Математика
Тема:Знаходимо невідомий множник, невідоме ділене або дільник
Знаходимо невідомий множник, невідоме ділене або дільник
Підготуй для уроку:
Підручник с.121
Зошит
Ручку
Які арифметичні дії ви знаєте?
Як називаються числа при додаванні?
Як знайти невідомий доданок?
Як називаються числа при відніманні?
Як знайти невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?
Як називаються числа при множенні? при діленні?
Як знайти невідомий множник? ділене? дільник?..
На ці питання ви дасте собі відповіді сьогодні на уроці.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усне обчислення
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
каліграфічно напиши цифру 1.
Знайди значення виразів на додавання та на множення. Склади до кожного виразу відповідні рівності на віднімання та на ділення.
Знайди значення виразів.
Доведи правильність відповіді.
Якою дією одержано зменшуване? Ділене? Як їх знайти?
Знайди невідомі компоненти арифметичних дій.
Дизайн та технології
Тема: Петриківський розпис
Підготуй для уроку:
Підручник с. 136
Ручку
Робочий зошит с. 57, 59
Для виробу:
білий папір
воду
серветки
простий олівець
фарби
пензлик
Привіт, досліднику!
Сьогодні ми поговоримо про петриківський розпис. А також спробуємо створити картину в цьому стилі.
Переходь за посиланням нижче та виконуй завдання уроку!
Чекаю на фото твоїх робіт. До зустрічі!
Дистанційне навчання
05.05.2021
Я досліджую світ
Тема: Мистецька Україна. Традиційні ремесла.
Підготуй для уроку:
Підручник с. 133-134
Ручку
Привіт, досліднику!
Цього тижня ми продовжимо відкривати для себе Україну та дізнаємося про традиційні українські ремесла.
Тож, не гай часу скоріше опрацьовуй матеріали уроку.
Математика
Тема:Розв'язуємо складені задачі на знаходження суми
Розв'язуємо складені задачі на знаходження суми
Підготуй для уроку:
Підручник с.120
Зошит
Ручку
Сьогодні ми будемо досліджувати складені задачі, змінювати умову і визначати вплив цієї зміни на їх розв’язання.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усне обчислення
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
Отже, остання задача буде розв'язуватись трьома діями: першою дією ми дізнаємося, скільки грошей у Ніни; другою — скільки грошей в Андрійка, і тільки в третій зможемо дізнатися, скільки всього грошей у дітей.
каліграфічно напиши цифру 12.
Пригадай таблицю множення та склади рівність на множення за кожним малюнком.
Розв'яжи усно задачу 2.
Зістав задачу з попередньою. Що змінилося?
Як ця зміна вплине на розв'язання?
Тепер невідомо, скільки грошей у Ніни. Отже, в цій задачі порівняно з попередньою змінилася умова.
Розв'яжи усно задачу 3.
Зістав задачу з попередньою. Що змінилося?
Як ця зміна вплине на розв'язання?
Отже, остання задача буде розв'язуватись трьома діями: першою дією ми дізнаємося, скільки грошей у Ніни; другою — скільки грошей в Андрійка, і тільки в третій зможемо дізнатися, скільки всього грошей у дітей.
Домашнє завдання:
Розв'яжи задачу 3 із завдання 1 на с. 120 у підручнику .
Українська мова
Тема: Питальні речення. Діалог.
Підготуй до уроку:
Підручник
Зошит робочий
Ручку
Сьогодня на уроці ми:
Пригадаємо, що таке діалог, як його потрібно записувати.
Познайомимося із цікавим твором.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Виконай онлайн вправу та дай відповіді на наступні запитання:
Розгадай загадки.
Робота в зошиті:
Запиши:
5 травня
Дистанційна робота
Виконай каліграфічну хвилинку.
Вивчення нового матеріалу.
Прочитай заголовок тексту.
Зроби передбачення, про що йтиметься в творі?
Поясни свою думку.
Прочитай твір Федра ( давньоримського байкара) "Відповідь"
Дай відповідь на наступні запитання:
Час відпочити!
Виконай руханку!
Дай відповідь на запитання "Читацького колеса".
Робота в зошиті.
Склади питальні речення.
Молодці! Ви гарно працювали на уроці, тож давайте підсумуємо.
Продовж речення.
1. Вправляйся у виразному читанні тексту на с. 77 підручника.
2. Виконай завдання 1, 2 на с. 44 у зошиті з друкованою основою.
Дистанційне навчання 30.04.2021
Математика
Тема:Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці
Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці
Підготуй для уроку:
Підручник с.119
Зошит
Ручку
Сьогодні ми продовжимо опановувати таблицю множення та застосуємо свої знання під час розв'язування задач.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усне обчислення
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
Домашнє завдання:
Розв'яжи завдання 2 на с. 119 у підручнику. Знайди значення виразів у будиночку.
Українська мова
Тема: Питальні речення. Текст-опис.
Підготуй до уроку:
Підручник
Зошит робочий
Зошит з друкованою основою
Ручку
Сьогодня на уроці ми:
Пригадаємо, як складати текст-опис.
Дізнаємося більше про білих ведмедів.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Виконай онлайн вправу та дай відповіді на наступні запитання:
Робота в зошиті:
Запиши:
30 квітня
Дистанційна робота
Виконай каліграфічну хвилинку.
Вивчення нового матеріалу.
Підручник с. 76
Прочитай текст. Визнач факти та думки, які тобі зустрілися в тексті.
За змістом тексту, визнач істині і хибні судження.
Прочитай запитання і відповіді.
Чи правильні відповіді?
Робота в зошиті з друкованою основою. Вправа 1.
Дай відповіді на питання. Усно склади текст-опис.
Молодці! Ви гарно працювали на уроці, тож давайте підсумуємо.
Продовж речення.
1. Вправляйся у виразному читанні тексту-опису на с. 76 підручника.
2. Виконай один з варіантів завдання вправи 1 на с. 76 у підручнику.
Дистанційне навчання 29.04.2021
Я досліджую світ
Тема: Як вирощують урожай
Підготуй для уроку:
Підручник с. 129
Ручку
Зошит с. 55-56
Привіт, досліднику!
Ти вже дізнався про склад ґрунту. А чи ти чув про те, що українську землю вважають найродючішою? В нашій країні з давних-давен і до сьогодні досить добре розвинене землеробство. Саме сьогодні ми і досліджуватимемо цю гулузь та дізнаємося про те, як же вирощують урожай.
Тож, не гай часу скоріше опрацьовуй матеріали уроку.
Не забудь надіслати фото своїх робіт! До зустрічі!
Математика
Тема:Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2
Підготуй для уроку:
Досліджуємо таблицю множення числа 2;
таблицю ділення на 2
Підготуй для уроку:
Підручник с.117-118
Зошит
Ручку
Сьогодні ви починаєте вивчати таблиці множення. А чи знаєте ви, що таблиці множення були відомі ще цивілізації стародавніх греків?
Таблиця множення має ім’я давньогрецького філософа Піфагора, який вважав, що все в цьому світі є числом, а числа керують світом. Отже, сьогодні ми починаємо пізнавати секрети таблиці Піфагора з великою повагою до цієї видатної людини і до науки математики, яка була сенсом його життя.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усний рахунок
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
Отже, в другому стовпчику виразів результатом ділення буде 2 множник і з кожним наступним виразом у цьомцу стовпчику частка збільшуватиметься на 1.
каліграфічно напиши число 6
Які випадки множення числа 2 ти знаєш?
Склади таблицю множення числа 2.
Зістав усі вирази. Що в них спільне?
Що змінюється?
Як змінюються результати в порядку зростання; у порядку спадання.
Завдання 2
Як і на скільки відрізняється в таблиці множення числа 2 наступний результат від попереднього? Попередній від наступного?
Скориставшись цими закономірностями, віднови рівності.
.Прочитай таблицю множення.
Склади з кожної рівності на множення дві рівності на ділення.
Що цікаве в кожній таблиці ділення?
У третьому стовпчику, склавши вирази на ділення ми можемо помітити, що часткою кожного виразу є число 2, тобто 1 множник (з виразу на множення).
Знайди значення виразів. Запиши.
Знайди значення виразів. Запиши.
Домашнє завдання:
Завдання 6 (Знайти значення виразів)та завдання 7 (Розв'язати задачу. Скласти та розв'язати обернені до неї задачі) на с. 118 у підручнику.
Дизайн та технології
Тема: Українська промисловість
Підготуй для уроку:
Підручник с. 130-131
Ручку
Для виробу:
папір
клей
насіння кукурудзи (або жовтий горох)
насіння соняшнику (або чорного перцю)
зелений горох
Привіт, досліднику!
Сьогодні ми поговоримо про соняшник, дізнаємося, як виготовляють соняшникову олію та створимо власну аплікацію у вигляді соняшника.
Переходь за посиланням нижче та виконуй завдання уроку!
Чекаю на фото твоїх робіт. До зустрічі!
Дистанційне навчання 28.04.2021
Я досліджую світ
Тема: Досліджуємо ґрунт
Підготуй для уроку:
Підручник с. 127
Ручку
Привіт, друже!
Сьогодні ми перевтілемося в справжніх дослідників ґрунту та експериментально дізнаємось про його склад.
Тож, не гай часу скоріше опрацьовуй матеріали уроку.
Не забудь надіслати фото своїх досліджень! До зустрічі!
Математика
Тема:Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
Підготуй для уроку:
Підручник с.116
Зошит
Ручку
Ви вже знаєте чотири арифметичні дії, розумієте сутність дій множення, ділення… Проте досі знаходите значення виразів на кілька дій, які містять лише дії додавання та віднімання! Чому? Тому що ви поки що не познайомилися із важливими правилами порядку виконання дій у виразах, що містять і додавання, і віднімання, і множення, і ділення. Саме ці правила вивчатимемо на сьогоднішньому уроці.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усний рахунок
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
каліграфічно напиши число яке містить 9 десятків та 9 одиниць.
Домашнє завдання:
Завдання 5 на с. 116 у підручнику.
Перевір, чи правильно визначено порядок дій у виразах та знайди їх значення.
Тема: Питальні речення.
Підготуй до уроку:
Підручник
Зошит робочий
Зошит з друкованою основою
Ручку
Сьогодня на уроці ми:
Пригадаємо, що знаємо про речення.
Будемо розпізнавати та складати питальні речення.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Розгадай загадку та дізнайсья про кого йтиме мова на сьогоднішньому уроці.
Робота в зошиті:
Запиши:
28 квітня
Дистанційна робота
Виконай каліграфічну хвилинку.
Вивчення нового матеріалу.
Підручник с. 75
Пригадай, які речення називають питальними.
Прочитай питальні речення, наголошуючи на виділеному слові.
Зроби висновок, про що питається в кожному реченні. Від чого це залежить?
Дай відповіді на запитання.
1. Виконай вправу 1, 3 на с. 41-42 у зошиті з друкованою основою.
Фото всіх виконаних робіт чекаю в особистих повідомленнях.
Дистанційне навчання 27.04.2021
Я досліджую світ
Тема: Форми земної поверхні
Підготуй для уроку:
Підручник с. 126
Ручку
Привіт, друже!
Сьогодні ми продовжимо подорож рідною країною та дізнаємось про її природні дива.
Тож, не гай часу скоріше опрацьовуй матеріали уроку.
Математика
Тема:Відкриваємо спосіб множення і ділення на 10
Відкриваємо спосіб множення і ділення на 10
Підготуй для уроку:
Підручник с.115
Зошит
Ручку
Ви вже знайомі з арифметичною дією ділення. Ви вмієте ділити на вміщення і дізнаватися, скільки разів у цілому вміщується по якійсь частині.
Наприклад, у вас є 12 мандаринок, ви бажаєте пригостити ними друзів, даючи кожному по 2 мандаринки. Очевидно, вас цікавить, скільки друзів одержать мандаринки?
Проте, існує інший вид ділення. Дуже часто ви його виконуєте, коли ділитесь чимось порівну. Саме про цей вид ділення ви дізнаєтесь сьогодні на уроці.
Отже, до роботи!
Гортай нижче та виконуй завдання уроку!
Виконай он-лайн завдання за посиланням:
Усний рахунок
Робота в зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши сьогоднішнє число та
каліграфічно напиши цифру 9.
Прочитай задачі.
Поясни за малюнками, як дівчата виконували дії.
Дівчата зробили відповідні записи. Чи можна з ними погодитись?
Домашнє завдання:
Розв'яжи задачу 3 на с. 115 у підручнику.
Українська мова
Тема: Розповідні речення.
«Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко).
Підготуй до уроку:
Підручник
Зошит
Ручку
Сьогодня на уроці ми:
Познайомимося з цікавим оповіданням.
Продовжимо працювати над реченнями.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Гра "Дешифрувальник"
Розгадай за кодом, гостя нашого сбогоднішнього уроку:
Робота в зошиті:
Запиши:
27 квітня
Дистанційна робота
Виконай каліграфічну хвилинку.
Вивчення нового матеріалу.
Підручник с. 73
Ознайомся з заголовком та розглянь малюнок оповідання. Зроби припущення:
Про що буде йти мова?
Чому ти так думаєш?
Виконай руханку!
Продовж речення.
1. Вправляйся у виразному читанні оповідання на с. 73-74 підручника. Звертай увагу на розділові знаки, передавай їх інтонаційно. Розкажи цю загадкову історію своїм близьким.
Фото всіх виконаних робіт чекаю в особистих повідомленнях.
Дистанційне навчання 26.04.2021
Українська мова
Тема: Розповідні речення.
Підготуй до уроку:
Підручник
Зошит
Ручку
Сьогодня на уроці ми:
Пригадаємо, що ми знаємо про речення.
Навчимося розрізняти і складати розповідні речення.
Підготуй всі необхідні матеріали для уроку та опрацюй навчальний матеріал:
Розгадай загадку.
Я кудись ходив із татом.
Звірів бачив там багато.
Мавпу, тигра, крокодила,
А птахів там різних – сила.
Слон водою нас облив.
Де я був? Куди ходив?
Так, це зоопарк. Хто з вас бував у зоопарку.? Поділіться своїми враженнями з близькими.
Робота в зошиті:
Запиши:
26 квітня
Дистанційна робота
Виконай каліграфічну хвилинку.
Вивчення нового матеріалу.
Ознайомся, які речення називають розповідними. Розкажи своїми словами.
Робота в підручнику с. 72
Час відпочити!
Виконай руханку!
Заміни слова-ознаки предметів на інші слова. Запиши утворені речення.
Вправа 4. ( с. 73) Прочитай речення. Поміркуй, наприкінціякого розповідного речення потрібно поставити знак оклику? Від чого це залежить?
Склади та запиши розповідне, питальне і спонукальне речення під малюнками.
Вправа 4. ( с. 73) Прочитай речення. Поміркуй, наприкінціякого розповідного речення потрібно поставити знак оклику? Від чого це залежить?
Вправа 5. (усно)
Який смайликти поставиш наприкінці цих повідомлень?
Працюємо в зошиті з друкованою основою.( с. 40)
Вправа 1.
Молодці! Ви гарно працювали на уроці, тож давайте підсумуємо.
Продовж речення.
Домашнє завдання:
1. Перлинка с. 102-107. Прочитай уривок казки Всеволода Нестайка " Принцеса Іванна. Дивовижні пригоди незвичайної принцеси". Розкажи про пригоди принцеси своїм рідним. Пофантазуй, яку зачіску могла зробити принцеса Бабі Язі. Намалюй. Надішли мені фото твого малюнку.
Фото всіх виконаних робіт чекаю в особистих повідомленнях.
Немає коментарів:
Дописати коментар